HTML

+1

2011.11.23. 01:43 - Az0r

időnként egy tartalmas és hosszú, egyébként érdekes és érthető értekezés valamely utalásán, amit nem értek, vagy nem bizots, sőt valószínű, hogy nem jól úgy fenn tudok akadni, hogy az egész egy nagy rágörcsölés lesz.. buta vagyok, teljesen reménytelenül nem okos? vagy miért nem értem? nem nyilvánvaló? nem logikus? de ha igazán okos lennék nem kéne még így is átlátnom, és rájönnöm, ő mire akart utalni, ha nem is jól?

főleg a kognitív belassulás, VAGYMI óta.. hangsúlyos. bár már korábban is volt, A-val is volt, hogy leragadtam valaminél, egy kifejezésnél, mondatnál, és aztán mikor már fél órája csak arról értekeztünk, de még mindig nem tudtunk dűlőre jutni, a másik határozottan rájött, hogy nem is erről akart beszélni, és hogy erről is szívesen, de most már egyikről sem, az eredetitől főleg elment a kedve. Mármint ő volt a másik. és a konkrét esetben tényleg olyan analógiával akart szemléltetni valamit, amit nem is nagyon érthettem, de miért nem tudtam rajta túllépni? Nem mintha lett volna jelentősége. Illetve akkor volt. Most meg... böfögöm ide a múltam :-/

Miért kell leragadnom olyan dolgoknál, amiken át is lehetne lépni, könnyedén? önbizalomhiány 3 lezárásirántiszükséglet?

MINDEGY :-]

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapisagomsag.blog.hu/api/trackback/id/tr613404899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása