HTML

Kognitív disszonancia

2011.10.21. 16:26 - Az0r

Mióta bizonyos körülmények hatására tegnapelőtt 3 mondatban tanúságot tettem krisnás "hitemről" nem elég, hogy bűntudatot érzek a tyúktojások felverése közben, megvilágosodtam (a következő a buddhizmus lesz? :)) azzal kapcsolatban is, miért margarin a Rama... Utóbbira egyébként közvetlenül azelőtt jöttem rá, hogy a gyümölcsökkel, tejtermékekkel és szénhidrátokkal telepakolt kosaramra nézve végiggondoltam, hogy 2 napja egy falat húst sem ettem. Már csak a teheneket kéne megszeretni...

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapisagomsag.blog.hu/api/trackback/id/tr573320255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása