HTML

loser

2011.10.22. 17:52 - Az0r

 Rettentően ijesztő, ijesztően rettentő a gondolat, hogy nem is az vagyok, akinek tartom magam, nem is olyan vagyok, amilyen szeretek lenni, hogy a temperamentumom alapvetően egészen más irányba determinált volna legvalószínűbben és a körülményeim miatt valami olyan, kevésbé valószínű, torz irányba tűntem el, amelyet - talán az engem körülvevők értékrendje, ízlése miatt - becsülni tudok, még ha nem is vagyok benne tökéletes, míg a leginkább hozzám passzoló lehetséges személyiségemet, aki talán "önmaga", és boldog tudna "belém zárva" lenni, mélységesen megvetem. :O

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapisagomsag.blog.hu/api/trackback/id/tr133322306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása